Is je product defect geleverd? Neem dan z.s.m. (uiterlijk binnen 5 werkdagen) contact op met de klantenservice (info@alltimefavourites.nl). Klachten kunnen alleen in behandeling worden genomen wanneer de originele kaartjes nog aan het item zitten en je de originele verpakking nog hebt.
Je hebt een garantietermijn van 6 maanden na aankoop op fabrieksfouten en productiefouten. Daarnaast hebben we een garantietermijn van 1 jaar na aankoop op de rits en ritssluiting van onze producten. Mocht dit het geval zijn, dan zullen we het product kosteloos repareren of in zijn geheel vervangen. Die keuze ligt bij ons. Als het product of model niet meer op voorraad is, vervangen we het door een product of model met een gelijke waarde. Alle klachten betreffende fabrieksfouten dienen binnen een termijn van 6 maanden na aankoop bij ons gemeld te zijn. Na deze termijn worden deze klachten niet meer in behandeling genomen, onze klantenservice kan hier helaas geen uitzonderingen in maken.
Wij geven garantie op productiefouten en ondeugdelijk materiaal, maar geen schade die veroorzaakt is door verkeerd of (intensief) gebruik, verwaarlozing, blootstelling aan extreme temperaturen, oplosmiddelen, zuren, water, zon (bijv verkleuren/verschieten van de kleur), normale slijtage (bijv. pillen) of transportschade (door luchtvaartmaatschappijen bijvoorbeeld).
Wij geven geen garantie op het losraken van (druk)knopen, steentjes, pailletten of andere aangebrachte componenten. Daarnaast zijn de kosten voor het retour sturen van het product voor jou. De kosten van het sturen van het gerepareerde product of een vervangend product, zijn voor ons.