De nieuwe MIAMI Bags en allerlei leuks over MIAMI

Leuk dat je weer hier bent en mijn wekelijkse blog leest! Ik ben Brechje en sta vol trots aan het roer van All-time Favourites; dit te leuke grote-tassenmerk dat ik in 2015 heb opgericht. Om als merk on top of mind te blijven en die leuke klanten aan je te blijven binden, is innovatie heel erg belangrijk. Gelukkig heb ik een waanzinnige business coach, oud topman bij Unilever met veel kennis over merken en assortiment, die me hier altijd in stimuleert. "Brech, wat ga je in 2021 als innovatie brengen? 

De afgelopen jaren heb ik steeds wat nieuws gelanceerd: de XS shopper (2017), luiertassen (2018), mannentassen (2019), rugzakken (2020), GOLD LABEL (2021) en ook dit jaar hebben we iets nieuws: All-time Favourites CITY BAGS! Een nieuw project waar ik de komende jaren zoet mee zal zijn. We krijgen altijd de leukste foto's opgestuurd van jullie, all around the world. Dan stuurt iemand weer een toffe foto uit NY, dan weer vanaf Curaçao, dan weer in Australië; onze tassen komen overal. Zo kwam ik op het idee om de tassen een stedennaam te geven. Dus niet meer alleen de kleur of print als naam, maar een geweldige stad in de wereld die mij inspireert of die ik vind passen bij ATF.

Zo sprak ik vorige week in mijn blog al over TULUM. En vertelde ik waarom ik voor deze naam en juist die stad had gekozen. En deze week doe ik dat weer, maar dan over de MIAMI bags! Als ik een tas ga ontwerpen, begin ik altijd eerst met een design. Pas als laatste komt de naam/stad. We hebben in de collectie veel prints en blingbling, maar we verkopen ook heel goed de stevige canvas tassen, zoals bijvoorbeeld de camouflage shoppers. Zo wilde ik voor deze zomer ook weer eentje met deze kwaliteit toevoegen. Ik vind zelf de tye-dye look heel leuk, zomers en fris. De eerste die ik maakte was pink (duh!) maar vond zelfs ik te pink. En toen zag ik deze kleur in mijn kleurenwaaier voorbij komen en raakte enthousiast. 

Toen de kleur, de wassing, de handvatten, ALLES af was, miste ik een tekst aan de buitenkant. Onze slogan is BAGS BIGGER THAN LIFE. Daar wilde ik iets mee doen. Maar om op een tas BAG te zetten vond ik te logisch. Dus koos ik voor BIGGER THAN LIFE. Want zo voelen onze levens wel eens toch? VOL en druk. En...zette ik de 3 ATF steden erop: Amsterdam, Barcelona en Berlijn. HOE TROTS KUN JE ZIJN? En waarom noemde ik deze "familie" dan MIAMI? Omdat Miami juist staat voor ZOMER, PASTELKLEUREN, PALMBOMEN, WITTE STRANDEN; en dat gevoel krijg ik ook bij de Miami bags. 

En als je dan gaat reizen naar Miami om daar de Miami Bags te mogen fotograferen is dat natuurlijk niet normaal geweldig! Daarom kan ik ook voor Miami jou een paar leuke tips geven:

-Ga een keer lunchen of ontbijten bij The Big Pink. Als je van ATF houdt, hou je ook van een touch of pink en die ga je daar zeker aantreffen. Alles is daar instagrammable & roze en echt Amerikaans: grote porties en niet echt heel lekkere koffie haha. Maar je moet er even geweest zijn en een foto maken. 

-South Beach met al die leuke gekleurde strandwachtershuisjes vond ik echt te leuk. Als je daar een hotel boekt hebben ze zeker ook fietsen en dat vond ik erg leuk om te doen. Lekker ongegeneerd mensen kijken op je fiets, want je kijkt je ogen uit in Miami. Ook de Art Deco vibe die je op Ocean Drive aantreft vond ik geweldig. Al die kleuren. Zo leuk.

-Neem een water-taxi of huur een boot en bekijk Miami vanaf het water. Mijn vriend en ik hebben het geluk vrienden te hebben in Miami met een boot en zo konden we helemaal a-la Miami Vice op het water al het moois van Miami zien. Echt een aanrader.

Mocht je naar Miami gaan, stuur ons dan een leuke foto van jou met een ATF shopper! Dat blijft het allerleukste van mijn baan: jou happy zien op een mooie plek in de wereld met een tas van ATF!

Liefs Brechje

p.s. Vrolijk Pasen en die leuke Nikes die ik aan heb op de foto heten Nike Air Waffle One. Mijn collega's op de klantenservice krijgen deze vraag continu haha! 

Miami Bag BIG

Miami bag XS

Kleine shopper MIAMIA

Toilettas MIAMI ATF

Leave a comment

All comments are moderated before being published