S.O.S. Stoer, Opgewekt en Stylish!
Het is weer vrijdag, dus is het tijd voor mijn wekelijkse blog. Nog 31 dagen en dan vlieg ik het Spaanse All-time Favourites avontuur tegemoet, dus deze periode staat vol met het goed organiseren van dingen die in Amsterdam straks allemaal door moeten blijven gaan, als ik er niet meer bij ben op kantoor.
Iets dat ik deze week heb afgerond is het ATF communicatieplatform. Een bestand waar alles m.b.t. de communicatie rondom ATF vastgelegd staat. Wat is de boodschap, tone of voice, look & feel, doelgroep, etc. Dat vond ik nog best lastig. Omdat ik ATF “ben” zit mijn hoofd, buik en huid vol met dat wat ik voel rondom mijn eigen merk. Om dat uit je hoofd en hart op papier te krijgen is nog best lastig.
Maar als straks Jorien een samenwerking aangaat met een reclamebureau, ik zeg maar wat, dan is het wel zo fijn dat zij dat bureau goed kan briefen over ATF zonder dat ik er meer bij hoef te zijn. Alles moet uit mijn hoofd op papier komen.
Zo heb ik ATF’s merkpersoonlijkheid tot 3 kernwoorden kunnen terugbrengen: stoer, opgewekt en stylish: S.O.S. ATF is jouw redder in nood in jouw drukke on-the-go leven!
Herkenbaar?
Liefs Brechje
p.s. Dit weekend kleurt Amsterdam helemaal pink. Vandaar dat ik onze pink vinyl shopper vandaag even in de spotlights zet!