All-time Favourites 2.0

Leuk dat je hier weer bent en mijn wekelijkse blog leest. Mijn naam is Brechje Gondrie en ik ben de founder van All-time Favourites. In deze blog probeer ik jou elke week een kijkje te geven in wat er allemaal op mijn pad komt in dit avontuur om van All-time Favourites het grootste grote tassenmerk van Nederland te maken. En nu dus ook van Spanje. Want sinds 1 september woon ik daar om vanuit Barcelona de Spaanse site van ATF op te zetten.

Deze week was ik weer even in NL. En het was een spannende week. Voor het eerst weer terug in NL sinds ik ben verhuisd. En los van het feit dat er "gewone dingen" gepland stonden zoals mijn maandelijkse evaluatie met het online marketing bureau waar we mee samenwerken, ook een overleg met Jorien en Eline met een soort van uitwisseling van de huidige stand van zaken in Nederland en de stand op dit moment in Spanje, een bespreking met onze leverancier uit Hong Kong, was er ook iets anders: er stond iets HEEL NIEUWS op de planning. Namelijk een "next level All-time Favourites 2.0" stap;

het schieten van onze allereerste commercial/video

Als je in de online-business werkt zul je dit wel weten, maar voor ieder die dit niet weet: video marketing is dé trendVan tekst naar beeld. Dat is wat speelt. Welk kanaal je er ook bij pakt: er is video te zien. Op social media, als je ergens zit te wachten, in bus, vliegtuig of trein maar ook op Youtube op de bank thuis. Overal en altijd zijn er (korte) video's te zien. Wie leest er nog een handleiding? Tegenwoordig gaan toch velen direct naar Youtube? Is er niks op tv? Ga je even een leuke vlog kijken of Instagram Live? Over fashion, celebrities, vakanties of mooie bestemmingen? En wat leuk is: hiermee ontstaan er dus super veel manieren om je verhaal te vertellen, ook ons verhaal: bags bigger than life. 

Maar HOE kunnen we nou laten zien in een video hoe je met een shopper van ATF alles uit je dag kunt halen? Dat je met 1 ATF shopper altijd weet dat je alles bij je hebt, niks vergeet en met een gerust hart het avontuur van de dag gaat volbrengen? Nou...dat is gelukt hoor. De shoot is om 07:00 uur 's morgens begonnen met Merel als prachtig model en 's avonds waren we om 21:30 u klaar. Wat een dag. En nu is het wachten op het eindresultaat. Over twee weken zijn jullie de eerste die 'm gaan zien! Stay tuned. 

En mocht jij nou ook een partij zoeken die voor jou een mooie video of commercial kan maken: deze jongens moet je hebben: KLCK

Ik ga nog even nagenieten dit weekend als ik weer in Barca ben en zal mezelf af en toe even moeten knijpen: we hebben gewoon een commercial laten maken voor ATF met een filmcrew, een model, meedere locaties en een set! Wow. 

Liefs Brechje

p.s. met deze wijsheid over de kracht van video rijst de vraag: moet ik deze blog voortaan als vlog gaan doen? Wat vind jij? 

Video shoot All-time Favourites

commercial ATF

laatste shot

it's a wrap

 

Laat een reactie achter

All comments are moderated before being published